Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Aneta Malinowska
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy bazy sportowej na terenie MOSiR w Mławie
Aktualizacja (2) z dnia 18.10.2021 r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 18.10.2021 r. - zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 13.10.2021 r. - pytania Wykonawców z 13.10.2021 r. i odpowiedzi Zamawiającego.
1) Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku, pumptracku oraz przebudowę istniejących kortów tenisowych na terenie MOSiR w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa bazy sportowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie”. Inwestycja planowana jest na działkach o nr: 10-3041/3, 10-3041/4, 3041/6, 3071/1, 3071/3, 3071/10.
W ramach zadania należy wykonać dokumentację obejmującą:
a) budowę rowerowego placu zabaw typu pumptrack na terenie MOSiR w Mławie
z uwzględnieniem:
- nawierzchni asfaltowej na torach, pomiędzy torami na skarpach nawierzchni trawiastej, utwardzonego terenu do wypoczynku z ławkami, koszami i stojakami na rowery, oświetleniem terenu,
b) budowę skateparku na terenie MOSiR w Mławie z uwzględnieniem:
- nawierzchni betonowej, utwardzonego terenu do wypoczynku z ławkami, koszami i stojakami na rowery, oświetleniem terenu,
c) przebudowę kortów tenisowych na terenie MOSiR w Mławie z uwzględnieniem wzmocnienia istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z asfaltobetonu siatką, zaprojektowania warstwy ścieralnej z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni ze sztucznej trawy wypełnionej piaskiem kwarcowym dedykowanej dla gry do tenisa ziemnego, wymiany ogrodzenia na nowe ocynkowane proszkowo malowane, z wyposażeniem tj. ławkami, koszami i stojakami na rowery.
Dokumentacja powinna uwzględniać połączenie komunikacyjne z istniejącymi lub projektowanymi ciągami.
W przypadku realizacji kompleksowej dokumentacji przez jednego Wykonawcę inwestycje należy podzielić na trzy etapy, których zakres i kolejność zostanie ustalona na etapie uzgadniania koncepcji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, dokonania zmian w zakresach poszczególnych etapów.
2) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:
a) zakupu mapy do celów projektowych, wypisów i wyrysu z działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,
b) uzyskania niezbędnych uzgodnień i przygotowania kompletu dokumentów do decyzji o warunkach zabudowy (w przypadku takiej konieczności), pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy,
c) uwzględnienia konsultacji przygotowanej przez Wykonawcę min. 1 koncepcji lokalizacji obiektów i urządzeń wraz z wstępną wyceną kosztów, która następnie będzie rozwijana
d) wykonania projektu architektoniczno-budowlanego ze wszystkimi uzgodnieniami i zgłoszeniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy –
5 egz.,
e) wykonania projektu technicznego – 5 egz.,
f) wykonania projektu zagospodarowania terenu – 5 egz.,
g) wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej (specyfikacje techniczne, przedmiary robót – 2 egz., zbiorcze zestawienie kosztów – 2 egz., kosztorys inwestorski – 1 egz.), opisującej przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej, również w formie cyfrowej z zapisem PDF – 1 szt. Przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.
Zamawiający składa wniosek o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie) do Starostwa Powiatowego po przygotowaniu i przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentacji (wniosek w imieniu Zamawiającego, zgłoszenie + materiały do zgłoszenia).
UWAGA: projektowane urządzenia, nawierzchnie oraz zaproponowane materiały muszą być certyfikowane do użytku w obiektach szkolnych oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa, oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników.
3) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań równoważnych i jest zobowiązany do określenia w dokumentacji, w jaki sposób tę równoważność wykaże.
3. Termin wykonania zamówienia.
Do dnia 20.12.2021 r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.
4. Warunki ubiegania się o zamówienie.
1) O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
- Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług – min po jednej dokumentacji polegających na opracowaniu dokumentacji technicznej na budowę pumptracku oraz dokumentacji technicznej na budowę skateparku (w dwóch odrębnych opracowaniach lub jednym łącznie zawierającym budowę pumptracku i skateparku).
2) Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (Załącznik Nr 4).
3) Uwaga: Brak formularza oferty lub brak załączonego załącznika nr 4 spowoduje odrzucenie oferty.
Aktualizacja (2) z dnia 18.10.2021 r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 18.10.2021 r. - zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 13.10.2021 r. - pytania Wykonawców z 13.10.2021 r. i odpowiedzi Zamawiającego.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:10:32 | admin_vobacom | edycja strony |
18.10.2021 16:05:54 | Aneta Malinowska | edycja strony |
13.10.2021 15:47:35 | Aneta Malinowska | edycja strony |
08.10.2021 14:54:38 | Aneta Malinowska | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-projektowo-kosztorysowej-rozbudowy-bazy-sportowej-0