Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Andrzej Porzeziński
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku Dworca Zintegrowanego w Mławie”.
Aktualizacja z dnia 30.11.2020 r. - Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Aktualizacja z dnia 27.11.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku Dworca Zintegrowanego w Mławie”.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na nadzorze inwestorskim w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonym od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia na zadaniu: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku Dworca Zintegrowanego w Mławie” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Dworca Zintegrowanego w Mławie”.
2. Termin wykonania zamówienia
1) od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.04.2021 r.
2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót do rozliczenia końcowego inwestycji.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1) wymagane osoby nadzorujące z uprawieniami umożliwiającymi nadzór nad realizacją przedmiotowego zadania. W skład zespołu nadzoru wymagane jest aby wchodziły osoby posiadające uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej (inspektor wiodący), sanitarnej i elektrycznej.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferty należy przesyłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres: aneta [dot] malinowska[1]mlawa [dot] pl (aneta[dot]malinowska[at]mlawa[dot]pl)
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4) Termin składania ofert: do 27.11.2020 r. do godz. 10.00.
5) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Mława w dniu 27.11.2020 r. o godz. 10:30.
6) Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na stronie internetowej.
5. Kryteria oceny ofert.
1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
6. Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie,
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
a) zmian osobowych:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami budowlanymi,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.
b) zmian organizacji spełniania świadczenia:
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.
c) zmian umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4) Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 6 wymagają wzajemnego powiadomienia się stron.
Aktualizacja z dnia 30.11.2020 r. - Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Aktualizacja z dnia 27.11.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:12:04 | admin_vobacom | edycja strony |
30.11.2020 11:25:01 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
27.11.2020 12:51:44 | Aneta Malinowska | edycja strony |
17.11.2020 15:54:52 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
17.11.2020 15:53:57 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
17.11.2020 15:49:10 | Andrzej Porzeziński | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-na-zadaniu-pod-nazwa-wykonanie-robot