Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Aneta Malinowska


Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Adaptacja klasopracowni na gabinet stomatologiczny w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie”

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 15.04.2020 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 10.04.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.

1. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą:
„Adaptacja klasopracowni na gabinet stomatologiczny w Szkole Podstawowej Nr 7
w Mławie”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dostosowania klasopracowni w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie do celu gabinetu stomatologicznego.
2) Pomieszczenie klasopracowni  znajduje się na terenie budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Ordona 14 w Mławie. Jest to wyodrębnione pomieszczenie w kształcie prostokąta
z wejściem bezpośrednio z korytarza szkolnego. Planowane prace adaptacyjne odnoszą się wyłącznie do wnętrza pomieszczenia, nie przewiduje się żadnych istotnych zmian
w pomieszczeniach istniejących, bezpośrednio przyległych do planowanego gabinetu stomatologicznego, ani podstawowych parametrów istniejącego pomieszczenia (kubatury, powierzchni zabudowy, wysokości).
Rozwiązania konstrukcyjne budynku nie ulegają zmianie i nie stanowią przedmiotu opracowania. Projekt powinien uwzględnić likwidację gabinetu stomatologicznego w obrębie istniejącej klasopracowni.
3) W celu dostosowania pomieszczenia klasopracowni do celów gabinetu stomatologicznego  należy rozwiązać problemy budowlane i instalacyjne koniecznie uwzględniając wykonanie następujących działań:
a) branża budowlana:
– przygotowanie ścian: skucie istniejących płytek, naprawa ubytków, gładź gipsowa, przygotowanie ścian do malowania,
– wykończenie ścian: malowanie ścian, naprawa ubytków sufitów, malowanie sufitu, ścianki działowe z płyt GK, układanie płytek na ścianie,
– remont podłogi: demontaż podłogi, wylewka samopoziomująca, układanie PCV,
– pozostałe prace budowlane: malowanie grzejników, malowanie rur, usunięcie gruzu,
b) branża sanitarna: – instalacja wodno-kanalizacyjna, doprowadzenie przyłączy do unitu,
c) branża elektroenergetyczna – instalacja elektryczna z odrębną linią zasilającą unit,
d) instalacja sprężonego powietrza wraz z kompresorem w wydzielonym pomieszczeniu bez dostępu pacjentów i osób postronnych z możliwością wentylacji,
e) opracowanie projektu technicznego z określeniem lokalizacji pomieszczenia porządkowego, brudnika, łazienki, szatni, poczekalni oraz spełnienia innych wymogów, koniecznych dla prawidłowego funkcjonowania gabinetu stomatologicznego
i niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie gabinetu, (sanepid, straż, PINB),
 kompletnego wyposażenia gabinetu stomatologicznego.
Załącznik nr 6 do przedmiotowego formularza ofertowego wskazuje wytyczne budowlane oraz wstępną koncepcję projektu technologicznego gabinetu stomatologicznego.
5) Przedmiotowa dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego - Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.
6) W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania inwentaryzacji technicznej istniejącego lokalu budowlanego z uwzględnieniem branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej w budynku w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotowej dokumentacji.
3. W ramach wykonywanej dokumentacji należy uwzględnić:
1) co najmniej 2 (słownie: dwie) konsultacje, dotyczące dokumentacji projektowej,
2) pierwszą konsultację wstępnie przygotowanych rozwiązań projektowych, Wykonawca przygotuje w terminie nie później niż 2 (słownie: dwóch) tygodni od dnia zawarcia umowy, drugą (ostateczną) konsultację - w terminie nie później niż 3 (słownie: trzech) tygodni od dnia zawarcia umowy,
3) pozyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń odpowiednich instytucji, w zakresie wydawania warunków do wykonania adaptacji pomieszczenia klasopracowni
na gabinet stomatologiczny,
4) przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia wykonania robót (wniosek składa Zamawiający).
4. Ilość i rodzaj opracowania:
1) dokumentacja projektowa powinna stanowić komplet dokumentów:
2) projekt budowlany – 5 egz.,
3) projekt techniczny pomieszczeń – 5 egz.,
4) projekt wykonawczy – 3 egz.,
5) specyfikacje techniczne – 3 egz.,
6) przedmiary robót – 2 egz.,
7) kosztorys inwestorski + ZZK – 1 egz.,
8) dokumentację projektową (projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary robót i ślepe kosztorysy), opisującą przedmiot zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej z zapisanym plikiem na dysku zewnętrznym w formacie PDF – 1 szt., oraz dodatkowo, przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.
UWAGA: Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia
z Zamawiającym rozwiązań równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w dokumentacji, w jaki sposób tę równoważność wykaże.
5. Termin wykonania zamówienia.
Do dnia 29.05.2020 r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.
6. Warunki ubiegania się o zamówienie.
1) O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie zaprojektowania przedmiotu zamówienia (kopia uprawnień stanowi załącznik do formularza oferty) i samodzielnie wykonają przedmiotowe zadanie.

 

Uwagi

Aktualizacja z dnia 15.04.2020 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 10.04.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
Osoba wprowadzająca informację: Aneta Malinowska
Data wytworzenia informacji: 02.04.2020 09:17:38
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:12:51
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:12:51 admin_vobacom edycja strony
15.04.2020 11:48:54 Aneta Malinowska edycja strony
10.04.2020 11:41:46 Aneta Malinowska edycja strony
02.04.2020 09:17:38 Aneta Malinowska strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-technicznej-dla-zadania-inwestycyjnego-pod-nazwa-3