Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Andrzej Porzeziński
Budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Mławie, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4
aktualizacja z dnia 1.07.2019 r. - Unieważnienie postępowania
Aktualizacja z dnia 28.06.2019 r. - Zbiorcze zestawienie ofert.
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Mławie, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- przebudowa węzła pomiarowego,
- wydzielenie pożarowe pomieszczenia wodomierzowego,
- budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej,
- montaż hydrantów wewnętrznych dn. 25,
- próba szczelności oraz inne badania, niezbędne do wykazania należytego wykonania robót.
2. Termin wykonania zamówienia.
Do dnia 20.08.2019r.
3. Opis sposobu przygotowania ofert.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferty, przesłane w formie listownej, należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.
- Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana:
Urząd Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na „Budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Mławie”.
- Termin składania ofert: do 28.06.2019r. do godz. 11.00,
- Koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres Zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje
się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. - Oferty dostarczane osobiście należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.06.2019r. do godz. 11:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.06.2019r. o godz. 11:30 w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława ( ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława).
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy, zobowiązany jest wypełnić, podpisać i załączyć Załącznik
nr 2 do Formularza oferty. - W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
- oferta winna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika,
- ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz
do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
5. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko jedno kryterium wyboru, w 100% cenę ofertową. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagane kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
- Sposób obliczania wartości punktowej kryterium - zastosowane wzory do obliczenia punktowego kryterium ceny.
- Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
6. Warunki Umowy
- Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień, wynikających z treści niniejszej oferty wraz z załącznikami,
- Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:
przedłużenia terminu realizacji ze względu na:
- 1) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
- 2) wystąpienie robót kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych,
- 3) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów
- infrastrukturalnych,
- 4) niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem,
- 5) wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze.
- 4. Wzór przyszłej Umowy z wybranym w wyniku postępowania Wykonawcą stanowi Załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia.
Aktualizacja z dnia 1.07.2019 r. - Unieważnienie postępowania
Aktualizacja z dnia 28.06.2019 r. - Zbiorcze zestawienie ofert.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:13:44 | admin_vobacom | edycja strony |
01.07.2019 12:24:47 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
01.07.2019 12:22:01 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
28.06.2019 14:45:02 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
28.06.2019 14:41:37 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
19.06.2019 14:36:49 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
19.06.2019 14:33:31 | Andrzej Porzeziński | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/budowa-wewnetrznej-instalacji-hydrantowej-w-budynku-szkoly-podstawowej-nr-6-w