Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Andrzej Porzeziński


Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budowli umożliwiającej przeprawę przez ciek wodny „Seracz” wraz z przebudową odcinka drogi miedzy ulicą Grzebskiego i ulicą Smolarnia w Mławie w ramach zadania pn. Budowa drogi łączącej ul. Smolarnia z ul. Grzebsk

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 15.04.2019 r. - Unieważnienie postępowania.

Aktualizacja z dnia 5.04.2019 r. - Informacja dla Wykonawcy.

Przedmiot zamówienia:

 

Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budowli umożliwiającej przeprawę przez ciek wodny „Seracz” wraz z przebudową odcinka drogi miedzy ulicą Grzebskiego i ulicą Smolarnia w Mławie w ramach zadania pn. Budowa drogi łączącej ul. Smolarniaz ul. Grzebskiego w Mławie.

 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury  z  dnia  2  września  2004r. ((Dz. U. z 2013 r., poz. 1129))  w/s  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) dla realizacji zadania inwestycyjnego wykonanie dokumentacji projektowych budowy budowli umożliwiającej przeprawę przez ciek wodny  „Seracz”  wraz  z  przebudową  odcinka  drogi  miedzy  ulicą  Grzebskiego  i  ulicą  Smolarnia  w  Mławie  w  ramach  zadania pn. Budowa drogi łączącej ul. Smolarnia
z ul. Grzebskiego w Mławie.

 

Zakres zamówienia obejmuje:

    1. zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej tj. sieci kanalizacji sanitarnej, w tym celu Wykonawca wystąpi do zarządcy sieci w celu weryfikacji stanu istniejących sieci i uzyskania informacji o planowanej przebudowie.
    2. zaprojektowanie budowli umożliwiającej przeprawę przez ciek wodny „Seracz” w Mławie, w celu uzyskania warunków technicznych Wykonawca wystąpi do Wód Polskich.
    3. zaprojektowanie sieci uzbrojenia podziemnego tj. kanalizacji deszczowej (operat wodno prawy – w przypadku takiej konieczności), oświetlenia ulicznego,
    4. w  przypadku  zaistnienia  konieczności  przebudowy  istniejącej  infrastruktury technicznej wykonanie projektu przebudowy tej sieci i usunięcia kolizji
      z innymi sieciami (wniosek wraz z załącznikami o określenie warunków technicznych przebudowy urządzeń składa Wykonawca),
    5. zaprojektowanie odcinka drogi oraz chodników z kostki betonowej z obramowaniem krawężnikami betonowymi,
    6. zaprojektowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu do realizacji robót oraz stałej organizacji ruchu,
    7. przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o lokalizację inwestycji celu publicznego, o decyzję środowiskową (wniosek składa Wykonawca),
    8. przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (w przypadku konieczności)  do organu administracji architektoniczno – budowlanej (wniosek składa Wykonawca),na podstawie którego będzie możliwe przystąpienie do wykonania robót budowlanych,
    9. co najmniej 2 konsultacje, dotyczące dokumentacji projektowej. Pierwszą konsultację wstępnie przygotowanych rozwiązań projektowych (koncepcji zagospodarowania terenu) dla przedmiotowego zamówienia, Wykonawca  przygotuje w terminie nie później niż dwóch tygodni od dnia zawarcia umowy, drugą konsultację - w terminie nie później niż 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. Przed przystąpieniem do projektowania należy uzyskać akceptację koncepcji przez Zamawiającego.
    10. obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dodatkowych egzemplarzy dokumentacji projektowej, w razie konieczności złożenia odrębnych dokumentacji w różnych organach administracji architektoniczno-budowlanej wraz z wnioskami, w celu uzyskania stosownych decyzji/pozwoleń,
    11. obowiązek protokolarnego przekazania dokumentacji projektowej, obejmującej:
      1. projekt budowlany  - 5 egz.,
      2. projekt wykonawczy – 5 egz.,
      3. specyfikacje techniczne – 2 egz.,
      4. operat wodno prawny – 4 egz.,
      5. badania geotechniczne – 4 gez.,
      6. przedmiary robót - 2 egz.,
      7. kosztorys inwestorski - 1 egz.,
      8. wszelkie wymagane uzgodnienia, niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub złożenie zgłoszenia, uprawniające do wykonania  robót budowlanych,
      9. pozyskanie map geodezyjnych do celów projektowych,
      10. opracowania i projekty specjalistyczne, związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego w tym projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami – 5 egz. dla Zamawiającego,
      11. dokumentację projektową (projekt budowlany,  wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiary robót i ślepe kosztorysy), opisującą przedmiot zamówienia, w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej z zapisanym plikiem na dysku zewnętrznym w formacie PDF oraz dodatkowo, przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.

Wykonawca  jest zobowiązany przyjąć takie rozwiązania projektowe, które powinny minimalizować ilość i zakres kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury technicznej. Zakres kolizji powinien być uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania przedmiotowego projektu.

UWAGA: Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w dokumentacji, w jaki sposób tę równoważność wykaże.

 

Aktualizacja zdnia 15.04.2019 r. - Unieważnienie postępowania.

Aktualizacja z dnia 5.04.2019r. - Informacja dla Wykonawcy

 

 

Unieważnienie postępowania
Załączniki do pobrania
Uwagi

Aktualizacja z dnia 15.04.2019 r. - Unieważnienie postępowania

Aktualizacja z dnia 5.04.2019 r. - Informacja dla Wykonawcy.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Artur Wieczfniński
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 04.04.2019 16:41:23
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:14:48
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:14:48 admin_vobacom edycja strony
15.04.2019 15:58:42 Andrzej Porzeziński edycja strony
05.04.2019 15:17:46 Andrzej Porzeziński edycja strony
04.04.2019 16:41:23 Andrzej Porzeziński strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/wykonanie-dokumentacji-projektowej-budowy-budowli-umozliwiajacej-przeprawe