Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Aneta Malinowska
Budowa układu drogowego w rejonie ul. Misjonarskiej w Mławie - postępowanie 3
Aktualizacja z dnia 28.08.2018 r. - Powiadomienie o wyborze oferty
Aktualizacja z dnia 14.08.2018r.- zbiorcze zestawienie ofert.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy gminnej drogi publicznej w ul. Misjonarskiej (począwszy od działki nr 10-4175/24 do działki 10-4174 – kształt litery U) w półkolu, obok garaży.
W przedmiotową drogę powinny być wrysowane miejsca postojowe, plac zabaw dla dzieci i siłownia plenerowa
dla dorosłych, swobodny dojazd do garaży od strony podwórka, chodniki i oświetlenie. Powinny być zaprojektowane również nasadzenia roślinności z uwzględnieniem krzewów i drzew, oraz dodatkowe elementy małej architektury,
w celu optymalnego zagospodarowania terenu. Do obecnie istniejących garaży będą dobudowane jeszcze 4 garaże
na działkach: 10-4175/33, 10-4175/32, 10-4175/30 i 10-4175/31.
Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania techniczne w korelacji z istniejącą infrastrukturą.
Opracowanie obejmuje:
1) mapę do celów projektowych, wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,
2) dostarczenie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami Ustawy
z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017r. z późniejszymi zmianami),
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień do uzyskania decyzji ZRID wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie
ww. decyzji, wniosku o wydanie warunków do projektowania do Zarządcy sieci w imieniu Inwestora, (np. decyzji środowiskowej, raportu oddziaływania na środowisko (w przypadku takiej konieczności)),
4) uzyskanie niezbędnych uzgodnień z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie ww. decyzji,
5) przeprowadzenie procedur mających na celu dokonanie podziałów działek (w przypadku takiej konieczności),
6) przygotowanie koncepcji przebiegu drogi oraz jej modyfikacja zgodnie z uwagami Zamawiającego,
7) opracowanie dokumentacji technicznej związanej z usunięciem kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną drogą, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
8) opracowanie dokumentacji geotechnicznej i geologicznej - 3 egz.
9) projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej z wycinką drzew i zielenią- 5 egz.
10) projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej oświetlenie LED - 5 egz.
11) projekty rozbiórek budowli kolidujących z przebiegiem drogi (jeśli rozbiórki będą
konieczne),
12) uzgodnione projekty usunięcia kolizji - po 5 egz.
13) projekt stałej i czasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniami- 3 egz.
14) przedmiar robót i kosztorys ofertowy z podziałem na branże - 2 egz.
15) ZZK i kosztorys inwestorski - 2 egz.
16) specyfikacje techniczne - 2 egz.
17) sporządzoną inwentaryzację zieleni oraz dokumenty do wystąpienia o wycinkę kolidujących drzew i krzewów
– 2 egz.
18) dokumentację projektowo-kosztorysową (projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiar robót i kosztorys ofertowy) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem PDF i ath. (dla przedmiarów)–2szt.
19) wykonanie podziałów geodezyjnych i opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do pozyskania decyzji
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (o ile takie będą konieczne).
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Dokumentacja powinna zawierać składniki umożliwiające wystąpienie o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogram pracy nad dokumentacją oraz comiesięcznie składać pisemne raporty z postępu prac.
Wykonawca w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu koncepcję zagospodarowania terenu, objętego przedmiotem zamówienia w graficznej formie wizualizacji.
2. Dokumentacja
Dokumentacja powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
3. Termin wykonania zamówienia
Do dnia 21.12.2018r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie wraz z kompletem uzgodnień i dokumentów umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
Aktualizacja z dnia 14.08.2018r.- zbiorcze zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 28.08.2018 r. - Powiadomienie o wyborze oferty
Aktualizacja z dnia 14.08.2018r.- zbiorcze zestawienie ofert.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:15:32 | admin_vobacom | edycja strony |
28.08.2018 12:35:42 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
28.08.2018 12:14:17 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
14.08.2018 16:00:30 | Aneta Malinowska | edycja strony |
14.08.2018 15:59:23 | Aneta Malinowska | edycja strony |
07.08.2018 13:42:13 | Aneta Malinowska | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/budowa-ukladu-drogowego-w-rejonie-ul-misjonarskiej-w-mlawie-postepowanie-3