Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy

WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY

 Wniosek zgłoszenia pobytu stałego oraz wniosek zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące (druki do pobrania poniżej lub na stanowisku pracy w pok. Nr 1 ).
 Dowód osobisty
 Dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu: akt notarialny, wyciąg z księgi wieczystej, umowa najmu itp.

UWAGA

Zgłaszając zameldowanie można jednocześnie dokonać wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, wskazując adresy dotychczasowego miejsca pobytu , z ktorego ma nastąpić wymeldowanie.

OPŁATY
Nie podlega opłacie przy zameldowaniu na pobyt stały ./ natomiast przy żadaniu kolejnego zaświadczenia opłata wynosi 17 zł można wpłacić  w kasie Urzędu lub na niżej wymienione konto.

Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy i wymeldowania z pobytu stałego opłata wynosi 17 zł w kasie Urzędu lu na konto nr 79 1090 2604 0000 0001 3379 7858

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności pok. Nr 1
Urząd Miasta w Mławie
06-500 Mława ul Henryka Sienkiewicza 1
Telefon: (23) 654-64-40

Godziny przyjęć interesantów:
pn-pt w godzinach od 8:00 do 16: 00

OSOBY DO KONTAKTU
1. Marzena Szemplińska – podinspektor do spraw ewidencji ludności, pok. Nr 1, tel. (23) 654 64 40 wew. 601
2. Marek Stachowicz - inspektor do spraw ewidencji ludności, pok. Nr 1, tel. (23) 654 64 40 wew. 601

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
• Niezwłocznie

TRYB ODWOŁAWCZY
• Do Wojewody mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy, który wydał decyzję.

PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 24 września 2010r. . o ewidencji ludności  (Dz.U. z 2010 r. ,Nr 217 poz.1427)
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. poz. 267)
• Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. z 2012r. poz. 1475  
• Ustawa z dnia 13 czerwca 2003 r. o cudzoziemcach (Dz.U. z dnia 21 lipca 2003 r., Nr 128, poz.1175 z późniejszymi zmianami)

 

 

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Stachowicz
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 07.01.2008 15:43:51
Data publikacji informacji: 07.01.2008 15:43:51
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:07:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:07:02 admin_vobacom edycja strony
17.05.2023 11:35:56 Krzysztof Wesołowski edycja strony
03.06.2020 10:01:56 Marek Stachowicz edycja strony
05.12.2018 11:45:36 Marek Stachowicz edycja strony
19.01.2018 14:27:03 Roman Zygner edycja strony
05.01.2018 16:53:19 Roman Zygner edycja strony
03.01.2017 12:03:23 Marek Stachowicz edycja strony
20.03.2015 11:01:07 Marek Stachowicz edycja strony
20.03.2015 10:58:18 Marek Stachowicz edycja strony
17.03.2015 14:17:56 Marek Stachowicz edycja strony
17.03.2015 14:10:55 Marek Stachowicz edycja strony
17.03.2015 13:01:25 Marek Stachowicz edycja strony
05.06.2013 09:01:35 Marek Stachowicz edycja strony
22.05.2013 10:47:39 Marek Stachowicz edycja strony
21.05.2013 16:33:51 Marek Stachowicz edycja strony
20.05.2013 13:25:40 Marek Stachowicz edycja strony
20.05.2013 13:21:12 Marek Stachowicz edycja strony
07.01.2008 15:43:51 root@npc.pl strona została dodana